مقالات ایمنی و آتش نشانی

شارژ کپسول آتش نشانی

شارژ کپسول آتش نشانی

کپسول های آتش نشانی اولین خط دفاعی در برابر آتش سوزی های کوچک هستند و باید کاملا شارژ یا تحت فشار باقی بمانند تا در مواقع اضطراری موثر باشند. اما بسیاری از صاحبان ساختمان‌ها و مجموعه ها که مسئول نگهداری از خاموش‌کننده‌ ها هستند و مطابق با قوانین رفتار میکنند، مطمئن نیستند که چه زمانی شارژ کپسول آتش‌نشانی ضروری است یا چگونه آن را انجام دهند. در اینجا ما پاسخ های سوالات شما را ارائه می دهیم.

بازرسی و نگهداری اصولی، به شما این اطمینان خاطر را میدهد که کپسول آتش نشانی شما برای استفاده در مواقع اضطراری آماده است.

بیایید نگاهی به دستورالعمل های شارژ مجدد کپسول های آتش نشانی بیندازیم، از جمله:

اگر به دنبال خرید کپسول های آتش نشانی هستید، می توانید به فروشگاه آنلاین ما مراجعه کنید همچنین میتوانید از راهنمای انتخاب کپسول مناسب هر مکان که ارائه دادیم بهره مند شوید.

 

کپسول های آتش نشانی چگونه شارژ می شوند؟

هنگامی که مشخص شد که یک کپسول آتش نشانی نیاز به شارژ مجدد دارد، با مجموعه ایمن گران حریق که کار خدمات کپسول آتش نشانی را انجام میدهند تماس بگیرید تا این کار انجام شود. ما یک تکنسین آموزش دیده را برای سرویس خاموش کننده های شما در محل می فرستیم. و کپسول ها را برای انجام تعمیرات یا شارژ مورد نیاز به مرکز انجام شارژ کپسول آتش نشانی در تهران منتقل می کنیم.

قیمت شارژ مجدد کپسول آتش نشانی

باز هم، قیمت شارژ مجدد کپسول آتش نشانی بسته به نوع کپسول و حجم آن متفاوت است. قیمت شارژ کپسول آتش نشانی در این مجموعه مطابق تعرفه اعلام شده از سمت اتحادیه صنف لوازم ایمنی و آتش نشانی می باشد. حتی ممکن است در برخی زمانهای جشنواره ها و تخفیفات با نازل ترین قیمت شارژ کپسول شما انجام شود.

 

اگر نیازمند خدمات شارژ کپسول هستید، با ما تماس بگیرید. تلفن : ۶۶۸۷۹۳۹۸ ۶۶۳۷۶۹۴۳

یا از طریق فرم درخوست شارژ ، با ما در ارتباط باشید.

 

هزینه حمل و نقل

هزینه حمل و نقل نیز برای ارگان ها و موسسات و ادارات بصورت کاملا رایگان انجام می شود. حتی اگر در مجموعه یا ساختمانی باشید که تعداد کپسول های آتش نشانی زیاد است، کافی است که با ما تماس بگیرید تا کار حمل آن بصورت رایگان انجام گیرد. کارگاه شارژ کپسول در غرب تهران در خیابان آزادی، محله جیحون، خیابان مرتضوی می باشد. که کار شارژ کپسول در تمامی مناطق تهران، اعم از شرق تهران، غرب تهران، شمال تهران، جنوب تهران را انجام می دهد. حتی این خدمات ما شامل شهرهای اطراف تهران اعم از اسلامشهر، شهریار، ملارد، ری، سولقان، کردان، دماوند و … می باشد.

 

تجهیزات و امکانات ما

ایمن گران حریق، با بهره گیری از بروز ترین دستگاه ها و تجهیزات و دارا بودن کارمندان متعهد و آموزش دیده در کمترین زمان ممکن کار سرویس کپسول های آتش نشانی را انجام می دهد و با مناسب ترین قیمت در محل تحویل شما می دهد. از جمله دستگاه شارژ خاموش کننده ها که در این مجموعه مورد استفاده قرار می گیرد می توان به “دستگاه پرکن کپسول آتش نشانی نیمه اتوماتیک / دستگاه پرکن پودر شیمیایی خشک” و “دستگاه تست هیدرو استاتیک” و “دستگاه شارژ کپسول آتش نشانی  گاز کربنیک CO2″ اشاره نمود که در زیر تصاویری از آنها را مشاهده می کنید که استفاده از آنها باعث می شود هم سرعت عمل در شارژ بالا رود و هم میزان خطای انسانی بسیار پایین بیاید. از همه مهمتر کار شارژ کپسول اطفاء حریق را با دقت و کیفیت بالایی  انجام می دهد.

دستگاه پرکن کپسول آتش نشانی

دستگاه پودر پرکن کپسول آتش نشانی

دستگاه شارژ کپسول گاز کربنیک CO2

دستگاه شارژ کپسول گاز کربنیک CO2

دستگاه شارژ کپسول گاز کربنیک CO2

دستگاه تست هیدرو استاتیک

همچنین مجموعه ما امکانات شارژ انواع کپسول از جمله پودر و گاز، گاز کربنیک ، بیوورسال، سوپر بیوژل، اسپری خاموش کننده و کمیاب ترین گاز کپسول ها از جمله FM200 و FE36 و BCF و … را داراست.

آیا تمام کپسول های آتش نشانی نیاز به شارژ مجدد دارند؟

جواب منفی. برخی از کپسول های آتش نشانی یکبار مصرف هستند و بنابراین به عنوان غیرقابل شارژ طبقه بندی می شوند. پس از تخلیه، باید دور انداخته و جایگزین شوند. چند تفاوت فیزیکی کلیدی بین کپسول اطفاء یکبار مصرف و قابل شارژ وجود دارد.

کپسول های آتش نشانی یکبار مصرف معمولا دارای موارد زیر هستند:

  • یک سر تخلیه پلاستیکی دارند.
  • گیج فشاری که به سادگی کامل / خالی را نشان می دهد.
  • طول عمر 12 سال از تاریخ تولید قبل از تعویض.
  • خاموش کننده باید دارای برچسب غیرقابل شارژ باشد.

 

شارژ کپسول آتش نشانی ABC

کپسول آتش نشانی قابل شارژ ABC

خاموش کننده های آتش نشانی قابل شارژ معمولاً دارای موارد زیر هستند:

  • آنها اغلب (اگرچه نه همیشه) دارای سر تخلیه فلزی هستند.
  • یک گیج فشار که مقدار مناسب شارژ را نشان می دهد و یک منطقه کامل که ناحیه سبز روی گیج است.
  • خاموش کننده باید دارای برچسب قابل شارژ باشد.

 

زمان تعویض کپسول آتش نشانی شارژی:

  1. اندازه خاموش کننده: جایگزین کردن کپسول های آتش نشانی کوچکتر به جای شارژ مجدد آنها می تواند مقرون به صرفه باشد.
  2. وضعیت پوسته خاموش کننده: اگر پوسته علائم ترک، فرورفتگی یا خوردگی را نشان دهد یا برچسب ناخوانا داشته باشد.
  3. وضعیت شیلنگ/دستگیره تخلیه: اگر دستگیره لرزان باشد یا شیلنگ تخلیه علائمی از ترک یا پارگی نشان دهد یا گرفتگی داشته باشد.
  4. کپسول، فشار خود را از دست داده باشد: اگر کپسول به طور مداوم فشار خود را از دست بدهد، ممکن است پوسته یکپارچگی خود را از دست داده باشد و نیازمند تعویض باشد.

 

اگر به دنبال خاموش کننده های جدید هستید، با ما تماس بگیرید.

تلفن : 6687939866376943-021

 

ایمن گران حریق تقریباً هر کپسول آتش نشانی مورد نیاز شما را برای فروش موجود دارد. از جمله مدل‌های

کپسول چرخدار

،

شیمیایی خشک

،

آب و کف و فوم

،

مدل‌ های پودر خشک

و

کربن دی اکسید CO2

و

بیوورسال

و

سوپر بیوژل

و

اسپری خاموش کننده

در دو مدل قابل شارژ و یکبار مصرف و

BCF

و

FE36

و

FM200

اگر به ‌دنبال خاموش‌کننده‌ای هستید که در فهرست موجودی آنلاین ما نیست، با ما با شماره 66879398 تماس بگیرید یا به info@imengaran.com ایمیل بزنید.

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *