شرایط و قوانین خرید از سایت ایمن گران حریق

کاربر گرامی ضمن تشکر از انتخاب سايت ایمن گران حریق به اطلاع می رساند استفاده از ‌سایت ایمن گران حریق به معنی توافق کامل شما با قوانین مندرج در اين صفحه می‌باشد.
ایمن گران حریق متعهّد به رعایت کلیه اصول و رویه‏‌های اخلاقی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و قانون تجارت الکترونیک در قبال کاربران خود می باشد.
در صورت ایجاد هرگونه تغییر در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و شرایط ارائه خدمات ایمن گران حریق در آینده، موارد مربوطه در همین صفحه اطلاع رسانی می گردد. استفاده ی مستمر کاربر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر در این قوانین، از سوی ایمن گران حریق می باشد.
کاربر سایت با ثبت نام و استفاده از خدمات ایمن گران حریق موافقت خود را با تمام قوانین سایت اعلام کرده است لذا حق هرگونه شکایت و اقدام قانونی را در خصوص فعالیت های سایت از خود سلب می نماید.
استفاده از کلمات مناسب جهت استفاده در ایمیل در هنگام ثبت نام در سايت الزامی است. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب، ایمن گران حریق می تواند نسبت به حذف حساب كاربر و قطع دسترسي وي به امکانات سایت اقدام نماید.
استفاده از کلمات مناسب در هنگام ارسال نظرات در سایت الزامی است.
احترام به قوانين جمهوري اسلامي ایران و عدم نوشتن هرگونه مسايل مربوط به سياست در هنگام ارسال نظرات در سایت الزامی است. در صورت مشاهده موارد مربوطه دسترسي كاربر به سایت براي هميشه قطع خواهد شد.
کاربر موظف به حفاظت از اطلاعات حساب کاربری خویش است و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعات از طریق ایمیل کاربر و رمز عبور بر عهده کاربر می باشد.
در خصوص افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم رایانه وی مسئولیتی بر عهده ایمن گران حریق نیست.
کاربر موظف به تکمیل فرم سفارش با اطلاعات صحیح و کامل است. در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
استفاده کاربر از ایمن گران حریق به‌ نحوی که باعث آسيب، از کار انداختن يا ایجاد عیب در سایت شود ممنوع است. کاربر مجاز به دسترسی يا تلاش برای دسترسی به محتوایی که بنا به تشخیص ایمن گران حریق خارج از دسترس است یا ارائه نشده ‌نمی باشد.
ایمن گران حریق در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده مسئولیتی ندارد.
ایمن گران حریق مجاز به توقف سفارش‌‏گیری جدید و فروش بدون اطلاع قبلی است. در اینصورت تمامی سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال خواهند شد.
کلیه محتوای سایت ایمن گران حریق صرفاً متعلق به  ایمن گران حریق می باشد. هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از محتوای سایت ایمن گران حریق بدون کسب مجوز مکتوب از  ایمن گران حریق غیر مجاز است و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

شرایط و قوانین تخفیف:
محصولات ایمن گران حریق به دلایل زیر مشمول تخفیف می‌شوند:
– جشنواره‌های تخفیف اعلام شده از سوی تامین کنندگان
– نزدیک بودن تاریخ انقضای کالا (بین 6 تا 12 ماه) برای تخفیف بالای 30%
– جشنواره‌های فروش ایمن گران حریق

شرایط و قوانین کد تخفیف:
کدهای تخفیف بر روی کالاهایی که از قبل مشمول تخفیف هستند، اعمال نمی‌شود.
کدهای تخفیف در تاریخ اعلام شده منقضی می‌شوند. در صورت عدم اعلام تاریخ انقضاء، کد تخفیف پس از پایان جشنواره فروش مربوطه منقضی می‌شود.

هزینه حمل کالا:
1- هزینه حمل و نقل کالا در تمامی روش های حمل و نقل فقط به عهده خریدار می باشد و  ایمن گران حریق در این مورد دخالتی ندارد.
2- هزینه حمل و نقل کالا در تمامی روش های حمل و نقل زمان دریافت سفارش، خریدار باید با پیک یا تیباکس یا باربری تسویه کند.
3- مشتری می تواند خودش جهت دریافت سفارش خود به فروشگاه مراجعه کند و بسته خود را دریافت نماید. که پس از ثبت سفارش چنانچه “تحویل در محل فروشگاه به مشتری” را انتخاب کرده باشبد پس از بسته بندی و آماده شدن سفارش، تیم پشتیبانی ایمن گران حریق با شما تماس گرفته و روز و ساعت تحوبل کالا را هماهنگ می نمایند.

زمان ارسال کالا:
پس از ثبت سفارش و خرید آنلاینِ مشتریان محترم در وب سایت ، بلافاصله ، ابتدا سفارش مشتری در مرحله پردازش نرم افزاری و تلفنی قرار خواهد گرفت و پس از تائید نهائی هویت و سفارش مشتری ، کالا ، سریعا” از انبار به قسمت ارسال سفارشات فروشگاه تحویل داده خواهد شد و مرسوله مورد نظر مشتری به قسمت ارسال سفارشات تحویل داده می شود.
در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.

نحوه ارسال:
1. مدت زمان ارسال کالا در تهران اکر روش حمل را تیباکس انتخاب کرده باشند بین 24 تا 72 ساعت از زمان تائید پردازش نرم افزاری و تلفنی سفارشات خواهد بود.
2. مدت زمان ارسال کالا به خارج از تهران (شهرستان ها و حومه) به علت آئین نامه و مقررات، تیباکس یا باربری( حداکثر 4 تا 7 روز) و با استفاده از پست 3 تا 4 روز کاری می باشد.
3. مشتریانی که قبل از ساعت 14 نسبت به خرید آنلاین و تکمیل سفارش خود اقدام نمایند در اولویت ویژه خواهند بود .
4. سفارش‌ها در شهر تهران چنانچه ارسال با پیک را هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنند، پس از تماس تلفنی و هماهنگی با مشتری تحویل داده خواهد شد. همچنین امکان تحویل سفارش در همه روزهای هفته به غیر پنجشنبه و جمعه ها و ایام تعطیل، وجود دارد.
5- کالاهایی که در توضیحات آنها درج شده باشد که “ارسال پس از تعداد X روز کاری بعد از ثبت سفارش می باشد.” از قوانین فوق پیروی نمی کنند و شروع زمان ارسال از روز درج شده X می باشد و با توجه به حجم کالا و مسافت مکان تحویل به مشتری متفاوت است.

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:
– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، به ایمن گران حریق اطلاع داده شود.
– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری ( شکستگی، عدم کارکرد کالا ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا ) را شامل می‌شود.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد:
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به ایمن گران حریق از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:
– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به ایمن گران حریق از طریق تلفن و ایمیل اطلاع داده شود.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود :
– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به ایمن گران حریق اطلاع داده شود.
– اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 24 ساعت ‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
– لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد :
– آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به ایمن گران حریق اطلاع داده شود.
– با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به ایمن گران حریق ارسال شود.
– در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به ایمن گران حریق بازگردانده شود.

کالا را چطور ارسال کنید؟
– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش ایمن گران حریق تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با ایمن گران حریق جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا به ‏خوبی بسته بندی شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
– فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید. برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.
– کالای خریداری شده را داخل کارتن جداگانه‌ای قرار دهید و از نوشتن آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته یا جعبه اصلی خودداری کنید.
– بسته خود را به آدرس تهران، انتهای یادگار امام، سی متری جی، خیابان قلیچ خانی، پلاک 59 ، طبقه همکف ارسال کنید.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید ایمن گران حریق برسد ، هزینه‌های ارسال به عهده ایمن گران حریق است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به ایمن گران حریق ارسال شود.
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط ایمن گران حریق ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط ایمن گران حریق، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
– ایمن گران حریق ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب دیدگی توسط ایمن گران حریق تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ ایمن گران حریق بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی ( مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، ایمن گران حریق تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
– اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و ایمن گران حریق در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته وفقط تعهد بازپرداخت وجه کالا ( درج شده در فاکتور) به مشتری را می‌پذیرد.
– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط ایمن گران حریق، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین 24 تا 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا 24 الی 48 ساعت روز کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
– از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان ایمن گران حریق است.